Turnauksessa pelataan lauantaina FIRMA- ja FUN-sarjat, joissa joukkueet voivat olla sekajoukkueita. Sunnuntaina taas pelataan MIESTEN KILPA- U17-sarjat mitkä ovat osa historian ensimmäistä 3×3 SM-kiertuetta. Tämän lisäksi sunnuntaina pelataan myös JUNIOREIDEN -sarjat. Sarjat pelataan virallisilla 3×3 -säännöillä. Jokaiselle joukkeelle taataan vähintään neljä ottelua ja turnaus huipentuu sarjojen finaalipeleihin. Pelejä vauhdittaa musiikki sekä juontaja.
Palkinnot
MIESTEN KILPA & U17-sarjojen voittajajoukkueet saavat paikan Koripalloliiton järjestämään 3×3 SM-lopputurnaukseen, mikä pelataan Espoossa 24.-25.8. Näin ollen voittajajoukkue pääsee edustamaan Lappeenrantaa ja koko Kaakkois-Suomea! Tämän lisäksi liitto lahjoittaa jokaiselle voittajajoukkueen pelaajalle Adidaksen koripalloengät ja liput Susijengin syksyn peliin.
FIRMA- ja FUN-sarjojen voittajat saavat mainetta, tuotepalkintoja ja kiertopalkinnon
JUNIORI -sarjojen voittajat saavat tuotepalkintoja sekä halutun kiertopalkinnon
Ilmoittautuminen:
Mukaan tapahtumaan voit ilmoittautua itse tai koota oman joukkueen (3-6hlö). MIESTEN KILPA -sarjassa joukkuekoko on 4 hlöä. Ilmoita nimesi / joukkueesi pelaajien nimet ja tieto, mihin sarjaan osallistut.
Osallistumismaksut:
MIESTEN KILPA- & U17-sarja 20€ / hlö
FUN-sarja 25€/hlö (sisältää oheistoiminnat, tuotealennukset ja jatkopelit)
JUNIORI-sarjat 10€/hlö
Älä siis missaa mahdollisuutta osallistua kesän vauhdikkaimpaan viikonloppuun! Haastamme mukaan SINUT, kaverisi, työporukkasi ja yrityksesi!
Säävaraus:
Jos jommallekummalle pelipäivälle on luvattu jatkuvaa sadetta pelataan sen päivän pelit turnauksen toisena päivänä. Sunnuntaina pelataan 3×3 Miesten KILPA-, U17-, sekä JUNIORI -sarjat.
Järjestäjä pidättää oikeudet muutoksiin.
Lisätietoja turnauksesta: http://www.namikalappeenranta.fi/3×3-turnaus/ ja Facebookista Katukoris Goes Satamatori.
Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostilla osoitteeseen: toimisto@lrnmky.fi. Ilmoittaudu viimeistään 4.6.
