Suomen Koripallovalmentajat ry järjestää valmentajille tarkoitetun kansainvälisen valmentajaklinikan 30.–31.8. Martinlaakson koululla, Vantaalla.
– Olen ihaillut koko kauden tapaa, jolla Seagulls dominoi Korisliigaa päättyneellä kaudella. Upeaa päästä kurkistamaan kulissien taakse ja kuulemaan ja näkemään käytännössä, miten kaikki tämä menestys on rakennettu, iloitsee FABC:n hallituksen jäsen Pekka Salminen.
Päättynyt kausi oli Vertiolle toinen Helsinki Seagullsin päävalmentaja. Tätä ennen hän toimi joukkueen valmentajana neljän kauden ajan. Vertio muistetaan myös saksalaisen Crailsheimin apuvalmentajan tehtävistään usean vuoden ajalta. Lisäksi on nuorten maajoukkuevalmentajana vuodesta 2015.
Ilmoittaudu klinikalle 31.5. mennessä, niin saat Early Bird -yllätyksen > https://www.lyyti.fi/reg/FABC_Valmentajaklinikka
Klinikan yhteydessä järjestään lauantaina 30.8. yksi tulevien EM-kisojen virallisista Sudenpesistä Martinlaakson koulussa. Susijengin Montenegro-ottelu on katsottavissa isolta screeniltä kera hienon ohjelman alkaen klo 19.00.
