Syksyn Pirkka Street Basket -kiertueen ensimmäinen viikko saatiin tänään pakettiin Loimaalla. Loimaan Korikonkarien järjestämässä tapahtumassa tanssittiin ja pelattiin korista, sekä kannustettiin kavereita. Myös Bisonsien edustuspelaajia nähtiin tapahtumassa.
Yhteistyökauppana toimi tänään K-Market Hirvikoski, eli kiusaamisvapaalla vyöhykkeellä oltiin jälleen. Kaikki Suomen K-Marketit ovat kiusaamisvapaita vyöhykkeitä. Iso kiitos pelieväistä!
Viikonloppu huilia, ja kiertue jatkuu maanantaina Helsingissä! Siihen asti kiertueen tunnelmia voi seurailla ja jakaa Instagramissa käyttäjältä @Pikkusudet sekä tunnisteella #pirkkastreetbasket.
