Suomelle kyseessä oli viimeinen valmistava maaottelu ennen MM-kisoja. Alun perin ottelu piti pelata Kroatiaa vastaan.
– Ensimmäisen puoliajan olimme ihan telineissä, varsinkin toisen jakson. Todennäköisesti matkustamisesta toipuminen sekä aikaeroon ja korkeaan ilmanalaan ovat vielä vaiheessa, Suomen päävalmentaja Jussi Räikkä aloitti.
– Toisessa erässä olin todella huolissani. Onneksi henkinen kantti kesti pelaajilla ja pääsimme peliin kiinni. Toinen puoliaika oli kokonaisuudessaan lupauksia antava, olihan vastassa kuitenkin Aasian mestari.
– Viimeinen jakso oli jo selvästi meidän ja aloimme päästä normaaliin tapaan vastustajan ihon alle.
Yhteisellä sopimuksella joukkueet pelasivat vielä jatkoerän, joka päättyi Suomelle 11-8.
Ottelusta ei ole saataville tarkempia tilastotietoja.
