Slovenian ja Montenegron ”suomalaisjoukkueet” vaikeuksitta voittoon

Teemu Rannikon, Sasu Salinin ja Emir Sulejmanovicin Union Olimpija Ljubljana sekä Gerald Lee juniorin KK Buducnost Podgorica kartuttivat vaivattomasti voittotiliään Slovenian ja Montenegron liigoissa.

Sasu Salin on nyt kolminkertainen Slovenian cupin mestari.

Olimpija antoi Slovenian liigassa Tajfunille täystyrmäyksen jo ensimmäisellä kymmenminuuttisella, joka päättyi Olimpijan hyväksi 25-4. Olimpija voitti koko ottelun lopulta 81–45 (44–20).

Kaksi peliä huilannut Sasu Salin upotti ottelussa kuusi pistettä ja riisti pallon kolme kertaa. Emir Sulejmanovicille merkittiin yksi levypallo.

Lovcen hiillosti Gerald Lee juniorin Buducnostia ensimmäisen kymmenminuuttisen ajan, mutta Buducnost vei taukoa edeltäneen kymmenminuuttisen 28-9 ja koko ottelun 80–54 (46–26). Lee viimeisteli 15 minuutissa 12 pistettä ja riisti pallon kaksi kertaa.

Union Olimpija Ljubljana – Tajfun 81–45 (25-4, 44–20, 63–32)

Olimpija: Dino Muric 18/8, Luka Rupnik 15/1/4 syöttöä.
Tajfun:
Mladen Primorac 18/5.
S.Salin:
Aloitusviisikossa, Minuutit 19, Pisteet 6 (2p 1-3, 3p 1-3, 1-p 1-2), Levypallot 1, Riistot 3.
T.Rannikko:
Ei pelannut.
E.Sulejmanovic:
Minuutit 7, Pisteet 0 (3p 0-1), Levypallot 1, Syötöt 3.

Lovcen – KK Buducnost Podgorica 54-80 (17-18, 26-46, 43-52)
Lovcen:
Masan Vrbica 15/5/3 syöttöä.
Buducnost:
Ivan Jelenic 19/1.
G.Lee:
Aloitusviisikossa, Minuutit 15, Pisteet 12 (2p 5-6, 1p 2-3), Levypallot 1, Syötöt 1, Riistot 2.

Päivitetty

Henkilöt