UU-Korihait järjestivät tänään upean Pirkka Street Basket -tapahtuman Uudenkaupungin torilla. Koululaiset pääsivät nauttimaan aurinkoisesta säästä, musiikista sekä koriksen riemusta.
Kiusaamisvapaalla vyöhykkeellä oltiin jälleen, kun yhteistyökauppana toimi K-Market Pikkuherkku. He tarjosivat evästä niin pelaajille kuin kannustajillekin – iso kiitos! Kaikki Suomen K-Marketit ovat kiusaamisvapaita vyöhykkeitä.
Kiertueen tunnelmia voi seurata Instagramissa käyttäjältä @Pikkusudet ja tunnisteella #Pikkusudet. Kiitos kaikille osallistuneille, huomenna laitetaan viikko pakettiin Loimaalla. Nähdään siellä!
