Vilppaan ja Tupamäen yhteinen taival päättyy tähän kauteen

Kaudesta 2011-2012 lähtien Korisliigassa Salon Vilppaan päävalmentajana toiminut Mikko Tupamäki, 38, siirtyy uusien haasteiden pariin kuluvan kauden jälkeen. Tupamäki on luotsannut salolaisryhmän kahdesti pudotuspeleihin viiden vuoden aikana.

Mikko Tupamäki luotsasi Vilppaan pudotuspeleihin jo ensimmäisellä päävalmentajakaudellaan.

Seura ja Tupamäki sopivat yhteistuumin yhteistyön päättymisestä. Tupamäen tulevaisuuden suunnitelmat ovat vielä auki, mutta toiveena on, että työ koripallon parissa jatkuu myös tulevina vuosina.

– Paljon on tullut koettua ja opittua ja siinä sivussa on varmaan kasvuakin tapahtunut. Vilppaalla on aina iso paikka sydämessäni. Toivottavasti pääsen jatkossa mukaan yhtä mielekkääseen projektiin, oli se missä tahansa tai mitä tahansa, Tupamäki kertoo.

Tehdyn päätöksen mukaisesti Vilpas siirtyy seuraavaksi valitsemaan tulevaa päävalmentajaa. Neuvottelukosketuksia on ollut, mutta sopimusta uuden päävalmentajan kanssa ei vielä ole.

– Vilpas haluaa kiittää sydämestään Mikkoa näistä vuosista. Uuden valmentajan tilanteesta uskoisin, että vielä helmikuun aikana meillä on jotain julkaistavaa, Vilppaan joukkueenjohtaja Keijo Poutiainen paljastaa.

Lisätiedot: Salon Vilppaan tiedote

Päivitetty