17-vuotiaiden tyttöjen ensimmäisessä loppuottelussa Espoo Basket Team nousi johtoon ensimmäisen neljänneksen lopulla ja piti johtoasemansa loppulukemiin 52-64 (30-48) asti.
Espoo Basket Teamin tehokkaimmat olivat Silja Loukola (18/12/4 torjuntaa), Erika Mace (8/12/5 syöttöä) ja Suvi Ahtola (10/3). Torpan Poikien pisteistä vastasivat Isabella Salmi (14/4/4 riistoa) ja Liina Mensonen (12/4/4 riistoa).
Finaalisarja on täten katkolla huomenna 2.4. klo 12:30 Espoonlahden urheiluhallilla.
Poikien puolella Töölön Kisahalliin oli saapunut peräti 916 katsojaa, kun HNMKY vei niukan voiton ToPon nenän edestä kalkkiviivoilla 60-64 (34-44).
Namikan tehomiehiin lukeutuivat Julius Ansamaa (12/9), Rasmus Kauste (8/10/4 syöttöä) ja Leo Guday (15/6/5 syöttöä). ToPon pistemiehiksi nousivat Christian Blomfelt (13/8) ja Ferenc Uotila (16/8).
Finaalisarja on täten katkolla huomenna 2.4. klo 14:30 Malmin palloiluhalli 1:ssä.
