Vimpeli avasi jatkosarjan voitolla

Naisten Korisliigassa pelattiin perjantaina ensimmäinen jatkosarjan ottelu. Alemmassa jatkosarjassa Vimpeli kartutti pistetiliään, kun se nappasi voiton HBA:sta 76-70.

Tynice Martin johdatti Vimpelin voittoon. Kuva: Ville Vuorinen / Naisten Korisliiga

Vierasjoukkueena pelannut Veto aloitti vahvasti, mutta tämän jälkeen myös Märskyllä oli omat vahvat hetkensä. Päätösjaksolla kotijoukkue nousi vielä pisteen päähän, mutta rinnalle se ei enää päässyt.

ViVe:n pisteykkönen oli Tynice Martin 24/8. Hän sai tulitukea Alexandra Wittingeriltä, joka kirjautti tupla-tuplan 16 pisteellä ja 12 levypallolla. Elina Aarnisalo heitti helsinkiläisille 27 pistettä ja keräsi kahdeksan levypalloa.

Vimpeli on alemmassa jatkosarjassa toisena 18 sarjapisteellä. HBA on neljäntenä ja sillä on kasassa kymmenen sarjapistettä.

Ottelutilasto

Päivitetty