Korisliigan välipäivien otteluohjelma varmistunut

Korisliigassa pelataan joulun ja uudenvuoden välissä neljä ottelua. Ottelut pelataan Aluehallintovirastojen määräyksillä ilman yleisöä.

Korisliigassa pelataan joulun jälkeen maanantaina sekä keskiviikkona yhteensä neljä ottelua. Seurat saivat pelata ottelunsa alkuperäisen otteluohjelman mukaan tai siirtää ottelut ajalle 6.1.-8.3.2021.

Suomen Koripalloliiton liittohallitus hyväksyi torstaina kokouksessaan Korisliigan seurakokouksen esityksen, jonka mukaisesti Korisliigan kauden 2020–21 kilpailujärjestelmää muutetaan luopumalla jatkosarjoista. 22 ottelun runkosarjan jälkeen käynnistyy kahdeksan joukkueen pudotuspelivaihe.

Korisliiga jatkuu täydellä vauhdilla 6.1.

Välipäivien ottelut: 

28.12. klo 18.30 KTP-Basket – Korihait
28.12. klo 18.30 Helsinki Seagulls – Ura Basket

30.12. klo 18.30 Salon Vilpas – KTP-Basket
30.12. klo 18.30 Ura Basket – Kobrat

Päivitetty

Kategoriat

,