Nuori susikolmikko Gustavson-Jaakkola-Valtonen päivystää Susijengin Instagram -tilillä Lohjan Kisakallion maahantulokaranteeniolosuhteissa tiistaina 24.3., perjantaina 27.3. ja maanantaina 30.3. Kolmikko kertoo Instagramissa mm. yliopistokoripallokokemuksistaan ja karanteeniajanvietteestään sekä vastaa fanien kysymyksiin.
Gustavson, Jaakkola ja Valtonen päättivät vastikään toisen kautensa Yhdysvaltain yliopistoliigassa. Gustavson kirjautti Richmondille 4,4 pistettä ja 2,7 levypalloa 19,2 minuutissa ottelua kohden, Jaakkola Cal Polylle 7,0 pistettä ja 3,6 levypalloa 21,4 minuutissa ottelua kohden ja Valtonen Arizona Statelle 2,0 pistettä ja 1,8 levypalloa 14,2 minuutissa ottelua kohden.
