Honka II ja ToPo II avasivat naisten I divisioonan välierät voitoilla

Naisten I divisioonan pudotuspeleissä Tapiolan Honka II ja Torpan Pojat II avasivat välieräsarjat voitoilla. Molemmat siirtyivät 1–0-johtoon ottelusarjoissa, jotka pelataan paras kolmesta -formaatilla.

Honka II vei Espoon paikalliskamppailun

Leppävaaran liikuntahallilla pelatussa Espoon paikalliskamppailussa Tapiolan Honka II voitti Leppävaaran Pyrinnön numeroin 51-67.

LePy pysyi mukana ja kävi johdossakin ensimmäisellä puoliajalla, mutta kolmannella neljänneksellä Honka meni menojaan vahvan puolustuksensa ansiosta, pitäen LePyn vain kuudessa pisteessä koko neljänneksen aikana.

Honka II:n pistekolmikko oli Safi Manneh (14/6), Heli Lehto (11/3) ja Chalina Mäkelä (10/3). LePyn pistekärki oli Miisa Pylkkänen (12/3).

> Ottelutilastot


ToPo II:lle trillerivoitto Puhuttarista

Pirkkolahallissa Helsingissä nähtiin todellinen jännitysnäytelmä, kun Torpan Pojat II voitti Puhuttaret vain yhdellä pisteellä numeroin 69–68.

Johtoasema vaihteli useasti pelin aikana, ja ratkaisu nähtiin aivan lopussa: noin kahdeksan sekuntia ennen loppua Hanna Valkeinen upotti lay-upin, joka jäi ottelun voittokoriksi.

Puhuttaret sai vielä kaksi yritystä voittoheittoon, mutta molemmat yritykset menivät ohi.

ToPon pistekaksikko oli Valkeinen (26/7/8 syöttöä) ja Anni Mujunen (16/1). Puhuttarien pistekärki oli Iisa Laurila (19/2).

> Ottelutilastot

Päivitetty