Hongan ja Pyrinnön ottelusarja jatkui Espoossa. Sarjaa hallinut Honka oli jälleen vahvempi. Voitto kirjattiin emännille 94-58.
Kotijoukkue aloitti vahvasti. Pyrintö ei pystynyt vastaamaan kummassakaan päädyssä ja jäi etenkin toisella jaksolla espoolaisten jalkoihin. Puoliajalle mentiin Hongan johtaessa 55-21.
Toisella puoliajalla voittajasta ei ollut epäselvyyttä. Honka vei ottelusarjan voitoin 3-0.
Grace Stone esiintyi vahvasti. Hänelle kirjattiin 19 pistettä, yhdeksän levypalloa ja seitsemän koriin johtanutta syöttöä. Cierra Walker pussitti 18 pistettä. Vieraat olivat Mari Stewartin 19/9 tehojen varassa.
