Naisten Korisliigan tammikuu jatkui siitä, mihin viime kalenterivuosi päättyi. Torpan Pojat jatkoi kentällä dominointia voittaen kaikki pelaamansa neljä ottelua ja joukkueen tähtipuikkoa heilutteli jälleen Carmen Tyson-Thomas.
Toista kauttaan helsinkiläisjoukkueessa pelaava Carmen Tyson-Thomasille valinta kuukauden pelaajaksi on tällä kaudella jo kolmas ja toinen peräkkäinen (lokakuu 24, joulukuu 24, tammikuu 25).


Tyson-Tyson Thomas kirjautti tammikuussa 24,5 pistettä, 13,5 levypalloa ja 7,3 koriin johtanutta syöttöä teholukeman ollessa huima 37,5.
Viime kauden päätteeksi mestaruuden voittaneelle Tyson-Thomasille kulunut kausi on neljäs Suomessa. ToPon lisäksi hän on edustanut Espoo Basket Teamia ja Tapiolan Honkaa.
Kauden aikana on valittu kuukauden pelaaja neljästi ja Tyson-Thomasin sarjan rikkoo marraskuun parhaaksi valittu Peli-Karhun Lauren Heard.
