Ahonen keräsi peliaikaa 11 minuuttia ja antoi hyvin painetta vastustajan pelintekijöille. Kookkaampaa Puolaa vastaan Susijengin jalka ei kuitenkaan aivan riittänyt.
– Vähän oli energiat vähissä, mutta kyllä joka jätkä jätti kaikkensa kentälle. Ei pidä painaa päätä rintaan, vaan suunnata katseet seuraavaan Serbia-matsiin, Ahonen kommentoi ottelun jälkeen.
– Olemme valmiita sunnuntaina. Puolustuksen kautta kaikki lähtee.
