Korihaiden Sarcevicille sakkorangaistus

Suomen Koripalloliiton kurinpitopäällikkö Tero Kankaanpää on määrännyt Korihaiden Bojan Sarcevicille 300 €:n sakkorangaistuksen.

Sarcevic erotettiin Tampereen Pyrinnön ja Korihaiden 7. joulukuuta pelatussa Korisliiga-ottelussa kahden teknisen virheen takia. Poistuessaan salista Sarcevic on jäänyt vaihtopenkin taakse oviaukolle siten, että häntä on jouduttu kehottamaan uudelleen poistumaan.

Kurinpitosääntöjen 9 §:n 1 momentin mukaan pelistä erotetun joukkueen jäsenen tulee poistua kentältä ja jäädä joukkueensa pukuhuoneeseen ottelun loppuajaksi tai halutessaan poistua rakennuksesta.

Kurinpitopäällikkö määräsi Sarcevicille 300 euron sakon.

Päivitetty

Kategoriat

,