Aaltonen pelasi Loimaalla sekä kaudella 2011/2012 että 2012/2013, kun Bisons voitti kaksi mestaruutta perättäin.
– Päätös tulla takaisin oli helppo, kun pelaajat ja valmentajat ovat tuttuja ennestään. Nyt kun ensi kaudella pelataan VTB-liigaa, niin pelejä tulee olemaan todella paljon ja ne jatkuvat pitkälle kevääseen, Aaltonen kertoo Bisonsin tiedotteessa.
Korisliigan lisäksi VTB-liigaa pelaavalla Bisonsilla on Aaltosen lisäksi sopimukset kaudelle 2014/2015 Tuukka Kotin, Ville Mäkäläisen, Matti Nuutisen ja Antto Nikkarisen kanssa. Valmentajana toimii Greg Gibson.
Lisätietoja: Bisonsin tiedote
