– Omar tuli Suomeen pelaamaan koripalloa hyvällä tasolla, korkealla itseluottamuksella ja täynnä positiivista uskoa ja energiaa. Vähitellen alkoi molemmista osapuolista tuntua kuitenkin siltä, että on tehtävä muutos ja päätimme purkaa sopimuksen yhteisellä päätöksellä. Kiitämme Omaria ajasta täällä ja toivotamme miehelle hyvää jatkoa, Hongan päävalmentaja Pekka Salminen kommentoi.
Krayem urakoi kuudessa pelaamassaan ottelussa 15,3 pistettä, 5,2 levypalloa ja 3,3 syöttöä ottelua kohden.
Honka etsii Krayemille korvaajaa, mutta jatkaa toistaiseksi Korisliigassa kahdella ulkomaalaisvahvistuksella. Joukkue pelaa seuraavan ottelunsa pelataan itsenäisyyspäivänä Joensuussa Kataja Basketia vastaan.
Lisätietoja: Hongan tiedote
