Tarmo menetti Holmeen ja Lindin

Miesten I divisioonajoukkue Porvoon Tarmo on menettänyt vahvuudestaan kaksi konkaripelaajaa. Mikael Holme on loppukauden sivussa polvivamman vuoksi. Ville-Pertti Lind on puolestaan vetäytynyt kilpakentiltä.

Mikael Holme joutui loppukaudeksi sivuun polvivamman vuoksi. Kuva: Kai Kilappa.

Yli 400 liigaottelua urallaan pelannut Holme heitti alkukaudesta Tarmolle 13,0 pistettä ottelua kohden. Lind puolestaan nosteli 9,8 pistettä ja vei 4,8 levypalloa.

Tarmo on voittanut kauden kuudesta ottelustaan yhden. Joukkue pelaa seuraavan ottelunsa lauantaina, jolloin Porvooseen saapuu Äänekosken Huima.

Lisätiedot: Porvoon Tarmon nettisivut

Lisätiedot: Miesten I divisioonan tulos- ja tilastopalvelu

Päivitetty