Jokaisen uuden erotuomarin on rekisteröidyttävä erotuomariksi kaudelle 2011–12. Vain rekisteröitymällä voi saada nimettyjä otteluita vihellettäväkseen sekä vastaanottaa jatkossa kaiken tiedon erotuomaritoiminnasta. Oman aktiivisuutensa voi itse määrittää myöhemmin ohjelmassa.
Erotuomarin tulee rekisteröityä välittömästi, viimeistään 25.9.2011, koska sarjat alkavat syys-lokakuun vaihteessa. Rekisteröidyttyään erotuomari saa myöhemmin sähköpostitse toimintaohjeet kauden menettelytavoista sekä BasketHotel-ohjelman käytöstä.
HUOM! Niiden erotuomareiden, jotka ovat jo rekisteröityneet ja/tai käyttäneet BasketHotel-ohjelmaa, ei tarvitse rekisteröityä uudelleen.
