
Tapiolan Hongan juniorimyllyn kasvatti Lindbom siirtyi Korisliigan kestomenestyjä Espoon Hongasta saksaan syksyllä 2010, jolloin valmentaja Gordon Herbert rekrytoi laiturilupauksen valmentamaansa Skylinersiin. Lindbom pelasi Bundesliigassa harvakseltaan, mutta oli tehokas frankfurtilaisjoukkueen Pro B:ssa pelaavassa farmijoukkueessa 7,5 pisteen ja 4,2 levypallon keskiarvoillaan.
Lindbomin ja Skylinersin solmima, pelikauden 2011/12 kattava sopimus kattaa ensisijaisesti Bundesliigan ottelut ja mahdolliset europelit. Aikataulun salliessa Lindbom saattaa vahvistaa myös Skylinersin farmijoukkuetta.
– On kunnia päästä jatkamaan uraani Saksassa ja Frankfurt Skylinersissä. Odotan innollani, että pääsen jatkamaan kehitystäni uuden päävalmentaja Muli Katzurinin ja tutun apuvalmentaja Klaus Perwasin alaisuudessa, Lindbom lausuu Skylinersin lehdistötiedotteessa.
– Aikomukseni on antaa kaikkeni joukkueelle ja tehdä kehitykseni eteen niin paljon töitä kuin mahdollista.
Lindbomin ja Skylinersin sopimuksessa on molemminpuolinen koeaikapykälä lokakuun loppuun asti.
Lindbom edusti päättyvänä kesänä Suomen 20-vuotiaiden miesten maajoukkuetta B-divisioonan EM-kisoissa ja oli joukkueen tehopelaaja 13,2 pisteen ja 8,7 levypallon keskiarvoillaan. Uransa aikana Lindbom on pelannut 71 nuorten maaottelua 8,9 pisteen ottelukeskiarvolla.
Lindbom edustaa parhaillaan Suomea miesten universiadeissa Kiinan Shenzhenissä.
