Vuoden hauskinta koulupäivää päästiin viettämään tänään Pälkäneellä – tapahtumaan saapui yli 300 koululaista tuulettamaan, temppuilemaan ja pitämään kivaa koriksen parissa!
Tapahtuman järjestämisestä vastasi Pälkäneen Luja-Lukko, yhdessä eväät tarjonneen K-Supermarket Pälkäneen kanssa. Isot kiitokset tapahtuman mahdollistamisesta!
”Hieno tapahtuma ja upeat kelitkin suosi! Kouluilta tulee aina paljon positiivista palautetta, ja tänäkin vuonna saimme mukaan ennätysmäärän osallistujia. Toivottavasti ensi keväänä päästään järkkäämään uudestaan!” Kommentoi Pälkäneen Luja-Lukon toiminnanjohtaja Kimmo Ketola.
Pirkka Street Basket -kiertue on osa K-ryhmän lajirajoja rikkovaa Liike on lääke -yhteishanketta. Kiertueen tunnelmia voi seurata Instagramissa käyttäjältä @ Basketballfinland sekä tunnisteiden #Pirkkastreetbasket ja #Liikeonlääke takaa.
Kiitos Pälkäne, huomenna jatketaan Riihimäellä – nähdään siellä!
