Pirkka Street Basketin kevään kiertueen toinen viikko saatiin tänään aluilleen Helsingin Munkkiniemessä.
Tapahtuman järjestäneen seuran Torpan Poikien viestintävastaava Tuomo Holopainen kommentoi tapahtumaa näin: ”Hieno päivä aurinkoisessa Munkassa! Lakot varjostivat hieman osallistumisia, mutta siitä huolimatta saatiin kultakevään arvoinen tapahtuma pystyyn!”
Vettä ja banaania osallistujille tarjosi tänään K-Supermarket Munkki, suurkiitokset niistä!
Pirkka Street Basket -kiertue on osa K-ryhmän lajirajoja rikkovaa Liike on lääke -yhteishanketta. Kiertueen tunnelmia voi seurata Instagramissa käyttäjältä @ Basketballfinland sekä tunnisteiden #Pirkkastreetbasket ja #Liikeonlääke takaa.
Kiitos Helsinki, huomenna jatketaan Tampereella!
