Hieno Pirkka Street Basket -tapahtuma Helsingissä

Vuoden hauskinta koulupäivää päästiin tänään viettämään Helsingin Munkkiniemessä.

Pirkka Street Basketin kevään kiertueen toinen viikko saatiin tänään aluilleen Helsingin Munkkiniemessä.

Tapahtuman järjestäneen seuran Torpan Poikien viestintävastaava Tuomo Holopainen kommentoi tapahtumaa näin: ”Hieno päivä aurinkoisessa Munkassa! Lakot varjostivat hieman osallistumisia, mutta siitä huolimatta saatiin kultakevään arvoinen tapahtuma pystyyn!”

Vettä ja banaania osallistujille tarjosi tänään K-Supermarket Munkki, suurkiitokset niistä!

Pirkka Street Basket -kiertue on osa K-ryhmän lajirajoja rikkovaa Liike on lääke -yhteishanketta. Kiertueen tunnelmia voi seurata Instagramissa käyttäjältä @ Basketballfinland sekä tunnisteiden #Pirkkastreetbasket ja #Liikeonlääke takaa.

Kiitos Helsinki, huomenna jatketaan Tampereella!

Päivitetty