Mestariluotsi Seppo Kurki palaa PeKan valmentajaksi

Peli-Karhut on sopinut naisten SM-sarjassa pelaavan joukkueensa valmennuksesta Seppo Kurjen, 46, kanssa kaudella 2009-10. Kurki palaa näin tositoimiin vetäydyttyään PeKan peräsimestä kahden peräkkäisen Suomen mestaruuden jälkeen keväällä 2008.

PeKan valmennuksessa Seppo Kurki saa avukseen Tomi Ryöpyn ja Antti Silvosen, jotka toimivat Kurjen apuna myös mestaruusvuosina. Joukkueenjohdosta vastaa tulevalla kaudella Juha Savonen.

”Uusvanhan” ryhmän paluu on Peli-Karhujen tiedotteen mukaan yksi osa seuran toimista naisten SM-joukkueen taloudellisten ja urheilullisten resurssien laajentamiseksi. Seura turvaa kiristyvässä toimintaympäristössä seuraa lähellä olevien aktiivihenkilöiden panokseen, jotta edustusurheilu naisten koripallon osalta Kotkassa jatkuu.

Kurjen vetämä joukkueenjohto on aloittanut kauden 2009-10 joukkueen kokoamisen, jonka edistymisestä  seura tiedottaa myöhemmin erikseen.

Päättyneellä kaudella PeKa voitti SM-pronssia liigalegenda Larry Poundsin valmentamana.

Lisätietoja: http://www.pelikarhut.fi/

Päivitetty