Uudelle vantaalaisseuralle myönnettiin Pussihukkien sarjapaikkoja ehdollisina

Suomen Koripalloliiton hallitus hyväksyi lauantaina pitämässä kokouksessaan liiton uudeksi jäsenseuraksi PuHu Juniorit ry:n. Samalla liittohallitus myönsi seuran hakemuksesta ehdollisia sarjapaikkoja joukkueille, jotka aloittivat pelikauden toimintansa päättäneen Pussihukat PuHu ry:n nimissä.

Pussihukat ry ilmoitti kuluvalla viikolla lopettavansa aikuisten edustusjoukkueiden toiminnan ja luopuvansa pakoistaan naisten SM-sarjassa ja miesten I divisioonassa. Lisäksi Pussihukat kertoi pyrkivänsä varmistamaan laajan juniorityönsä jatkumisen.

Edustusjoukkueidensa lisäksi Pussihukilla oli joukkueet naisten I divisioonassa, A-poikien SM-sarjassa, B-poikien ja B-tyttöjen I divisioonissa sekä 26 juniorijoukkuetta ja kuusi aikuisten harrastejoukkuetta Koripalloliiton eteläisen alueen sarjoissa.

Kuluvalla viikolla perustettu PuHu Juniorit ry anoi Koripalloliiton hallitukselta kaikkien em. 36 sarjapaikan siirtoa sen nimiin. Liittohallitus myönsi paikat ehdollisina. Joukkue- ja niihin liittyvien pelaajasiirtojen ehtona on joukkuekohtaisten siirtokorvausten sekä Pussihukat ry:n liitolle rästissä olevien laskujen suorittaminen 5.12.2008 mennessä.