Rovaniemen NMKY luopuu paikastaan miesten I divisioonassa

Päättyneellä kaudella miesten I divisioonaan noussut Rovaniemen NMKY luopuu saamastaan sarjapaikasta. Asiasta on päättänyt Rovaniemen NMKY:n johtokunta, joka tiedotti päätöksestään 19.6.2006.

Luopumisen syynä on taloudellisten seikkojen muuttuminen sarjapaikan saavuttamisen jälkeen. Rovaniemen NMKY:n luopumisen myötä vapautunutta miesten I divisioonapaikkaa ei täydennetä.

Miesten I divisioona pelataan 13 joukkueen sarjana.

Päivitetty