Pieti Poikola jatkaa FoKoPon valmentajana

Ensimmäistä kauttaan FoKoPossa valmentava Pieti Poikola on sopinut jatkosta myös ensi kaudeksi FoKoPon kanssa. Poikolan viime keväänä tekemä sopimus oli mallia 1+1, jossa jatkosta olisi päätetty heti kauden jälkeen.

Korisliigaan nousua tavoittelevan joukkueen tilanne haluttiin selkeyttää jo hyvissä ajoin ennen kauden tärkeimpiä pelejä ja siten Poikolan kanssa sovittiin jo tässä vaiheessa ensi kaudesta. FoKoPossa ollaan ollut tyytyväisiä Poikolan tuomiin uudistuksiin joukkueen harjoittelussa ja pelaamisessa.

Uusien asioiden omaksuminen ei käy hetkessä ja siten FoKoPossa haluttiin saada jatkuvuutta joukkueen toimintaan sopimalla Poikolan jatkaminen seurassa jo tässä vaiheessa kautta, vaikka ei vielä tiedetä millä sarjatasolla joukkue pelaa ensi kaudella.

Samalla Poikola pääsee jo hyvissä ajoin rakentamaan ensi kauden joukkuetta yhdessä pelaajaneuvotteluista vastaavien Markku Moleniuksen ja Tommi Pohjolan kanssa.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/miesten_i_divisioona/

Päivitetty