ToPo antoi lähtöpassit Harrisille ja Abdelsamadille

Koripalloliigassa kolme viimeistä otteluaan hävinnyt helsinkiläinen Torpan Pojat on antanut lähtöpassit kahdelle ulkomaalaispelaajalleen.
ToPon verkkosivuilla olevassa uutisessa kerrotaan, että yhdysvaltalainen Jordan Harris ja Eritrean passilla EU-statuksella pelannut Fowzi Abdelsamad ovat saaneet lähteä.

ToPo-manageri Aleksi Valavuoren mukaan seurassa reagoitiin nopeasti kolmeen tappioon.

– Pidimme valmentajiemme kanssa palaverin välittömästi lauantain pelin jälkeen. Tulosurheiluun liittyy tulosvastuu, jota eivät nämä miehet viimeisessä kolmessa pelissä täyttäneet. Kolme perättäistä huonoa peliä on liikaa, sillä lähtee playoffseissa laulukuoroon. Joukkue sai asiasta tiedon tänään, kommentoi Valavuori tiistai-iltana ToPon verkkosivulla.

Harris ja Abdelsamad ehtivät pelata ToPossa seitsemän ottelua. Harris teki näissä otteluissa keskimäärin 18,4 pistettä ja otti 9,1 levypalloa. Abdelsamadin vastaavat tehot olivat 17,5/3,7.

ToPo kohtaa tänään Töölön Kisahallissa pelattavassa Suomen cupin puolivälieräottelussa Joensuun Katajan klo 18.30. Yleisöllä on vapaa sisäänpääsy otteluun.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty