Susijengi kokoontuu ensimmäistä kertaa yhteen MM-kisojen jälkeen helmikuussa, kun joukkue aloittaa EM-karsinnat. Ennen esiintymistään kotiyleisölle, Susijengi kohtaa perjantaina 23. helmikuuta Serbian vieraskentällä.
Kotiyleisön eteen Espoo Metro Areenalle Susijengi saapuu maannataina 26. helmikuuta, kun joukkue isännöi Tanskaa karsintojen kotiavauksessa.
Susijengin EM-karsinta-ikkuna, helmikuu 2024
23.2. Serbia – Susijengi
26.2. Susijengi – Tanska
