Turun Riento luopui A-tyttöjen SM-sarjasta

Turun Riento on ilmoittanut luopuvansa pelaajapulan vuoksi A-tyttöjen SM-sarjasta kesken kauden. Riennon jäljellä olevia otteluita sarjassa ei näin ollen pelata.

Riennolla olisi ollut SM-sarjan alkulohkossa jäljellä ottelut Espoo Basket Teamia (10.1.), Helsingin NMKY:ä (17.1.), ja Tapiolan Honkaa (24.1.) vastaan. Koripalloliiton kilpailusääntöjen mukaan ottelunsa luovuttanut joukkue häviää kyseiset ottelut koripistein 0-20. Näin ollen EBT voitti viime viikonvaihteen ottelun TuRi:a vastaan lukemin 20-0.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/tyttojen_sm-sarjat_i_divisioonat/a-tyttojen_sm-sarja/

Päivitetty