KTP lähetti vahvistuksensa kotiin

Kotkalainen SM-Koriksen joukkue KTP ei solminut sopimuksia koeajalla olleiden amerikkalaiskokelaidensa Tarrie Monroen ja Lonnie Thomasin kanssa. Kaksikko on jo poistunut maasta ja KTP etsii uusi vahvistuksia. Monroe ja Thomas olivat Suomessa viikon päivät.

Viime kaudella KTP:n neljänneksi luotsanneen Eero Saarisen mukaan sekä Monroe että Thomas olivat pahasti keskenkuntoisia. Eväitä kauden kattavien sopimusten allekirjoitukseen ei yksinkertaisesti ollut.

KTP matkaa perjantaina Viroon, jossa se pelaa kolme harjoitusottelua. Tavoitteena joukkueella on saada uudet vahvistukset Viro-viisitille.

Päivitetty

Kategoriat