Hongalle pelikauden ensimmäinen SM-kulta

Tapiolan Hongan 20-vuotiaat naiset ovat koriskauden ensimmäiset Suomen mestarit. Honka varmisti kultaisen SM-mitalit itselleen kukistamalla maanantaina loppuotteluvastustajansa Helsingin NMKY:n lukemin 71-50.

Espoolaisten mestaruus lohkesi ylivoimaisen esityksen jälkeen. Honka voitti nimittäin paras kolmesta -menetelmällä pelatun finaalisarjan ensimmäisen osaottelun kotikentällään 92-53.

Myös 20-vuotiaiden naisten SM-pronssin kohtalo ratkesi maanantaina. Runkosarjan ykkönen Sykki nipisti toisen otteluvoiton itselleen Tampereen Pyrintöä vastaan mahdollisimman niukasti vieraissa pistein 69-68. Ensimmäisen osaottelun Sykki voitti Helsingissä kymmenen pisteen turvin (76-66).

Päivitetty

Kategoriat