Bulls karkasi kymmenen pisteen päähän jo ensimmäisellä puoliajalla, kunnes ero venyi 20 pisteeseen kolmannella neljänneksellä.
Zach LaVine (24/2) ja DeMar DeRozan (21/5) olivat chicagolaisten parhaat pistemiehet. Peräti kahdeksan Bulls-pelaajaa ylsi kaksinumeroisille pistelukemille.
Markkanen oli Jazzin pistekärki, kun suomalainen keräsi tilastoriviinsä 29 pistettä, viisi levypalloa, kolme syöttöä ja yhden torjunnan. 34 minuuttia ja 26 sekuntia pelannut Markkanen upotti pelitilanneheittonsa 8/15, joista kolmoset 5/12. Vapaaheitot hän upotti puhtaasti 8/8.
Jazzin toiseksi paras pistemies oli Walker Kessler, joka repi 15 pisteen ja 15 levypallon tupla-tuplan.
Jazz on nyt pelannut kahdeksan ottelua, joista joukkue on voittanut kaksi.
