Suomen 1986-syntyneiden tyttöjen maajoukkue aloitti kansainvälisen toimintansa tekemällä ottelumatkan Pietariin 24.-26.8 kahden joukkueen voimin. Ohjelmaan kuului kummallekin joukkueelle kaksi harjoituspeliä paikallista kovatasoista urheilukoulun joukkuetta vastaan.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia