17-vuotiaiden tyttöjen SM-sarjan finaalipari selvisi tänään sunnuntaina, HNMKY ja EBT voittivat välieränsä suoraan otteluvoitoin 2-0. Pronssista mittelevät täten Tikkurila-Seura ja PuHu Juniorit.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia