Tyttöjen ensimmäinen välieräpari WB-Pantterit-Espoo Basket Team päättyi jo viikonloppuna espoolaisten hyväksi 0-2. Torpan Pojat ja Peli-Karhut taas saivat oman välieräsarjansa päätökseen eilen, kun Torpan Pojat eteni finaaleihin otteluvoitoin 2-1.
Loppuottelusarja käynnistyy tänä viikonloppuna ja pronssipeli pelataan sunnuntaina Kotkassa
> 17-vuotiaiden tyttöjen SM-sarja
17-vuotiaiden poikien SM-sarjassa ensimmäinen finaalijoukkue selvisi viikonloppuna, kun ToPo päihitti BC Nokian otteluvoitoin 2-0. KTP:n ja HNMKY:n välinen välieräsarja taas ratkesi eilen, kun finaalipaikan otteluvoitoin 1-2 nappasi HNMKY.
Myös poikien loppuottelut käynnistyvät viikonloppuna ja pronssiottelu pelataan sunnuntaina Nokialla.
