19-vuotiaiden poikien ja tyttöjen II SM-karsinnat

19-vuotiaiden poikien ja tyttöjen ensimmäinen karsintakierros pelattiin menneenä viikonloppuna.

Suomen Koripalloliitto toivottaa kaikki koripallovalmentajansa tervetulleeksi avaamaan koripallovuotta 2010 Nuorisovalmennusseminaarin merkeissä Vantaalle.

19-vuotiaden tyttöjen karsintaan osallistui 22 joukkuetta, joista I karsinnan perusteella 20 parasta selviytyi II karsintaan:

BC NokiaOrJy
CatzPeKa I
EBTPyrintö 1
FeeniksPyrintö 2
Helmi BasketRingside
Helmi CapitalsSB Girls
HNMKYTikS
Honka 1TuRi
Honka 2Vilpas
HoNsUViVe

19-vuotiaiden poikien karsintaan osallistui 37 joukkuetta, joista I karsinnan perusteella 20 parasta selviytyi II karsintaan:

MuKi 1Lahti Basketball 1
HNMKY IMuKi 2
Honka 1Namika LPR
Honka 2PuHu
HoNsUPyrintö 1
KarhuKobratRocks Musta
KaURocks Valkoinen
KoNMKYSalon Vilpas
KouvotTuNMKY
KTPUra Basket

Lohkojaot ja järjestäjät

SM-karsinta jatkuu 30.9.-1.10.2017, jolloin pelataan viidessä neljän joukkueen lohkossa Cup-muotoisesti. Lohkot ja niiden järjestäjät löytyy tästä.