Antti Nikkilä jatkaa Pyrinnön naisten päävalmentajana

Naisten Korisliigassa pelaavan Tampereen Pyrinnön naisten edustusjoukkue jatkaa Antti Nikkilän valmennuksessa myös kaudella 2021–2022.

Antti Nikkilä on tällä kaudella kuulunut Pyrinnön miesten liigajoukkueen valmennusportaaseen. Kuva: Ville Vuorinen

Antti Nikkilä siirtyi naisten päävalmentajan tehtävään kesken kauden, tammikuussa 2021. Päättyneen kauden kilpailulliseksi tulokseksi jäi yksi voitettu ottelu. Joukkue sijoittui runkosarjassa kymmenenneksi, mutta arvokkaana pääomana nuorille pelaajille kertyi kokemusta kovista liigapeleistä.

Nikkilä tulee kantamaan päävastuun myös naisten kehitysjoukkueen, Pyrintö Akatemian toiminnasta, ja tulee tältä osin tekemään vahvaa yhteistyötä tyttöpuolen kouluakatemian sekä Pyrinnön WU19/WU17-joukkueen kanssa seuran tiedotteessa kerrotaan.

– Upea mahdollisuus kehittää nuoria pelaajia ja toimintaympäristöä. Kiitos Pyrinnölle tästä mahdollisuudesta. Työt aloitan välittömästi, Antti Nikkilä toteaa.

Antti Nikkilän ohella valmennustiimissä jatkaa Marcus Ketola, jolle tuleva kausi on jo kuudes Pyrinnön naisten kanssa

Päivitetty