EBT ja Dockery purkivat sopimuksensa

Espoo Basket Team ja James Dockery ovat yhteisymmärryksessä purkaneet osapuolten välisen pelaajasopimuksen. Dockery on Suomen Koripalloliiton asettamassa väliaikaisessa kilpailukiellossa miesten I divisioonan ottelussa tapahtuneen epäurheilijamaisen käytöksensä vuoksi.

Dockery ajettiin viime sunnuntaina ulos ottelusta EBT – PeU-Basket hänen lyötyä PeU-Basketin pelaajaa kasvoihin.

EBT:n tiedotteessa Dockery pyytää anteeksi väkivaltaista käytöstään Paul Harrisonia kohtaan ja pahoittelee koripalloyhteisölle aiheuttamaansa harmia.

Suomen Koripalloliiton sääntö- ja kurinpitoyksikkö käsittelee tapausta 5. päivänä joulukuuta.

Päivitetty