EBT voitti ToPon ja eteni 19-vuotiaiden tyttöjen SM-sarjan loppuotteluihin

19-vuotiaiden tyttöjen SM-sarjan toinenkin finaalijoukkue selvisi tänään, kun EBT voitti ToPon välieräsarjan toisessa ottelussa. EBT vei ottelusarjan nimiinsä 2–0.

Espoonlahden Urheiluhallissa EBT veti pidemmän korren ToPosta loppunumeroin 86–72.

EBT sai jo ensimmäisellä neljänneksellä kymmenen pisteen johtoaseman, jonka tuntumassa se pysyi aina loppusummeriin saakka. ToPo yritti vielä päätösneljänneksellä loppukiriä, mutta ei päässyt seitsemää pistettä lähemmäs.

EBT:n pistenaisiin lukeutuivat Sanni Nelskylä (20/10), Emili Melnikova (15/6) ja Ella Vainio (19/2). ToPon pistekärki oli Helmi Ahlava (23/3).

EBT kohtaa SM-finaaleissa Hongan.

> Ottelutilastot

Päivitetty