Liigajoukkueessa Arttu toimii valmentajana yhdessä päävalmentaja Niko Hellmannin kanssa ja on päävastuussa N1D ja WU19 joukkueista.
Tällä kaudella ansiokkaasti WU17- ja WU19-joukkueita valmentanut Jussi Viitasalo jää ansaitulle sapattivapaalle.
– Olemme erittäin tyytyväisiä saadassemmr Artun kaltaisen ahkeran ja osaavan valmentajan osaksi EBT:tä, kertoo EBT:n valmennuspäällikkö Niko Hellman.
Arttu aloittaa yhdessä Mikko Jantusen ja Tomi Malmelinin kanssa HKVT opinnot tässä kuussa.
