Espoo Basket Teamin uutena päätoimisena valmentaja aloittaa Arttu Tammi kesäkuun alusta

Lahtelaislähtöinen Arttu siirtyy EBT:hen Helmi Basketista, missä hän valmensi mm. N1D-joukkuetta. Tammi aloittaa NKL ja N1D ja seuran alle 19-vuotiaiden tyttöjen valmennusryhmissä.

Liigajoukkueessa Arttu toimii valmentajana yhdessä päävalmentaja Niko Hellmannin kanssa ja on päävastuussa N1D ja WU19 joukkueista.

Tällä kaudella ansiokkaasti WU17- ja WU19-joukkueita valmentanut Jussi Viitasalo jää ansaitulle sapattivapaalle.

– Olemme erittäin tyytyväisiä saadassemmr Artun kaltaisen ahkeran ja osaavan valmentajan osaksi EBT:tä, kertoo EBT:n valmennuspäällikkö Niko Hellman.

Arttu aloittaa yhdessä Mikko Jantusen ja Tomi Malmelinin kanssa HKVT opinnot tässä kuussa.

Päivitetty

Kategoriat