FoKoPon kasvateille jatkosopimukset

FoKoPo on tehnyt ensi kautta koskevat pelaajasopimukset kuluneella kaudella joukkueessa pelanneiden Tero Valkaman, Tatu Viitakosken, Joe Nurmion, Mika Suokkaan, Turkka Rikkosen ja Samuli Pylkkösen kanssa.

– Halusimme varmistaa omien kasvattien jatkamisen seurassa jo ennen kauden päättymistä, kertoo Markku Molenius, joka vastaa FoKoPon pelaajaneuvotteluista yhdessä Tommi Pohjolan kanssa.

FoKoPolla on nyt sopimukset seitsemän pelaajan ja päävalmentajana jatkavan Pieti Poikolan kanssa. Nyt tehtyjen kuuden sopimuksen lisäksi on aikaisemmin tehty sopimus seuran toiminnanjohtajana toimivan Ari Mikkolan kanssa.

Päivitetty