HNMKY lähetti Downingin kotimatkalle

Naisten SM-sarjassa pelaavan Helsingin NMKY:n naisten joukkueen vahvistuksena esiintynyt Nakeya Downing on vapautettu tehtävistään. Downing ei pystynyt vakuuttamaan taidoillaan HNMKY:n valmennusjohtoa, jonka vuoksi hänen sopimuksensa purettiin yhteisymmärryksessä.

Downing ehti pelata neljä SM-sarjaottelua, joissa hänen tilastonsa jäivät vahvistukselle vaatimattomiin lukemiin (6,2 pistettä ja 4,9 levypalloa). Downing matkusti takaisin kotimaahansa tiistaina.

HNMKY ei ole vielä löytänyt korvaavaa pelaajaa joukkueeseen, mutta etsintä on käynnissä.

– Etsimme joukkueeseen vahvistuksen mitat täyttävää pelaajaa. Emme halua kiirehtiä tässä asiassa, sillä mieluummin otamme varmasti kovan pelurin kuin kiireellä hätäratkaisun, totesi HNMKY-valmentaja Jussi Laakso.

– Nakeya oli ihastuttava persoona, mutta valitettavasti koripallokentän puolella emme saaneet häneltä sitä mitä haimme. Toivotan Nakeyalle parhainta menestystä jatkossa, jatkoi Laakso.

Seuraavan ottelun HNMKY pelaa sunnuntaina 22.10. klo 17:00 alkaen Vantaalla Myyrmäen Urheilutalolla Pussihukkia vastaan.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/naisten_sm-sarja/

Päivitetty