Ilmoittautuminen käynnissä Joulupukin Santa Claus Basket -turnaukseen!

Santa Claus Basket järjestetään jälleen Rovaniemellä Joulun välipäivinä 28. – 30.12.2009.

Koe koripallon riemu ja Joulun taika samalla ikimuistoisella turnausmatkalla.
Turnauksessa on sarjat tytöille ja pojille mikroista C-ikäisiin.
Turnaukseen odotetaan joukkueita ympäri Suomen ja ulkomailta.

Lisätietoja: RoNMKY:n verkkopalvelu