Ilmoittautuminen Suomen Cupiin 2009 on käynnissä

Ilmoittautuminen vuoden 2009 koripallon Suomen cupiin on käynnistynyt. Suomen cup on kaikille suomalaisille mies- ja naisjoukkueille tarkoitettu turnaus, jonka voittajat ratkaistaan joulukuussa pelattavissa cupin finaaleissa.

Kaksi poikien suomalaisjoukkuetta osallistui Biddy-turnaukseen New Orleansissa.

Suomen Cupiin ilmoittaudutaan Koripalloliittoon perjantaihin 7.8.2009 mennessä oheisella lomakkeella. Osallistumismaksu 60 € laskutetaan kaikilta ilmoittautumisen jälkeen. Korisliigan joukkueilla Cup-maksu sisältyy Korisliigan sarjamaksuun.

Lisätietoja: Ilmoittautumislomake

Lisätietoja: Yleistä Suomen Cupista (PDF)

Päivitetty