Jussi Syrjänen ToPon valmennuksen johtajaksi ja GM:ksi

Jussi Syrjänen on palkattu ToPoon johtamaan edustusjoukkueiden toimintaa ja osaksi sekä miesten että naisten valmennustiimejä. Lisäksi hän osallistuu seuran junioritoiminnan kehittämiseen.

Valmentaja Jussi Syrjänen palaa juurilleen. 5-vuotiaana ToPossa koripallouransa aloittanut Syrjänen tekee paluun kasvattajaseuraansa, kun hän on helsinkiläisseuran uusi valmennuksen johtaja ja GM.

Juniorivuodet veivät Syrjäsen Tapiolaan, missä hän aloitti valmennustehtävät junioreiden parissa jo 16-vuotiaana. Syrjänen on valmentanut miehiä ja naisia sekä Korisliigassa että divarissa. Leppävaaran Pyrinnön ja Ringsiden kautta tie toi miehen takaisin Munkkiniemeen ja Torpan Poikiin. Syrjäsen paluu kasvattajaseuraansa tuo mukanaan arvokasta kokemusta ja osaamista sekä edustusjoukkueiden että junioreiden valmentamiseen.

”Lajiin tutustuminen juniori-ikäisenä tapahtui Munkkiniemessä ja siitä lähtien ToPolla on aina ollut paikka sydämessäni. ToPossa odotan yhdessä tekemistä seuran eteen niin toimistolla kuin edustusjoukkueiden päivittäisessä toiminnassa. Kiitos kaikille kenen kanssa olen saanut LePyssä ja Ringsidessa toimia viimeiset neljä kautta”, Syrjänen kommentoi paluuta Munkkaan.

Seuran toiminnanjohtaja Jomi Suhonen on erittäin tyytyväinen Syrjäsen sopimuksesta.

“Olemme pyrkineet löytämään seuraan lisää osaamista niin edustusjoukkueiden kuin junioripuolen toimintaan. Valmennuspanoksen lisäksi molemmat edustusjoukkueemme saavat Jussin myötä nyt henkilön, joka pystyy keskittymään toiminnan kehittämiseen pitkällä tähtäimellä yhdessä seurajohdon kanssa”, Suhonen avaa.

Edustusjoukkueiden valmennustiimien rakennus on hyvässä vauhdissa ja tulevat avoimet harjoitukset vedetään edustusjoukkueiden päävalmentajien sekä Syrjäsen johdolla.

ToPo järjestää avoimet harjoitukset Munkkiniemessä keskiviikkona ja torstaina 8-9.5. Tarkemmat aikataulut ja ilmoittautumiset osoitteessa http://www.topo.fi.