Susijengin EM-kotikisat ovat ohi, mutta ottelut jatkuvat jo marraskuussa alkavissa MM-karsinnoissa. Haluamme kehittää ottelutapahtumiamme jatkuvasti ja Sinun mielipiteelläsi on merkitystä.
Olitko katsomassa EM-kisoja Hartwall Arenalla tai osallistuitko korishuumaan jossain muualla? Anna palautetta kokemuksestasi!
Osallistumalla kävijätutkimukseen Sinulla on myös mahdollisuus voittaa virallinen EM-kisapallo Susijengin nimmareilla tai lippuja MM-karsintaotteluihin.
Anna äänesi kuulua ja osallistu kyselyyn tästä
Kiitos arvokkaasta palautteestasi! Tutkimuksen toteuttaa Sport Business School Finland.
