Koripalloliiton päätoimisten seuratyöntekijöiden seminaari 21.3.

Suomen Koripalloliitto järjestää päätoimisille seuratyöntekijöille seminaarin keskiviikkona 21.3. klo 9.30 – 15.30 Helsingissä.

Naisten harrasteturnaus la 21.11.2009 Jyväskylä

Seminaaripaikkana toimii Amer Sports –talo Helsingin Käpylässä (Mäkelänkatu 91, 00610 Helsinki, ks. saapumisohjeet).

Seminaari on jatkoa valtakunnallisille seurapäiville, mutta uudella lähestymiskulmalla. Jatkossa Koripalloliitto kokoaa muutaman kerran vuodessa päätoimiset seuraihmiset yhteen verkostoitumaan sekä kuulemaan alustuksia ja keskustelemaan ajankohtaisista aiheista. Seurojen luottamusjohdolle järjestetään päätoimisten kokoontumisissa esiin nousseiden tarpeiden mukaan joko omat seminaarinsa tai erilliset yhteisseminaarit.

Maaliskuun tapahtuman jälkeen seuraava päätoimisten kokoontuminen on suunniteltu miesten EM-karsintaottelun Suomi-Albania yhteyteen 17.8.

Ilmoittautuminen

Maaliskuun seminaarin ohjelma alla. Ilmoittautuminen tapahtuu 14.3.2011 mennessä Basket.fi-palvelun sähköisellä lomakkeella.

Seminaariohjelma 21.3.

KloTapahtuma
09.30Aloitus ja aamukahvit
10.00Avaus
10.15 – 11.00”Mistä se raha ja muut resurssit seuraan oikein tulevat ja miksi minun se korisammattilaisena tulisi tietää?”
11.00 – 11.15Tauko (+ vapaata keskustelua/verkostoitumista)
11.15 – 12.15”Lets talk about money eli onko meillä hyvin palkattu harrastus vai huonosti palkattu duuni?”
12.30Lounas (+ vapaata keskustelua/verkostoitumista)
13.30 – 14.15YTY työsopimuksista
14.15 – 14.30Tauko (+ vapaata keskustelua/verkostoitumista)
14.30 – 15.00Koripalloliitto pähkinänkuoressa
15.00 – 15.30Päivän yhteenveto, palaute ja jatko

Lisätiedot: Seminaariin ilmoittautuminen