Koripalloliitto lahjoitti 1000 koripalloa Tampereen kouluille

Koripalloliitto lahjoitti koulujen käyttöön ison määrän koripalloja.

Koripalloliitto kantaa oman kortensa kekoon Suomen liikuntatalkoissa. Liitto kannustaa lapsia ja nuoria liikkumaan koripallon parissa ja lahjoitti Tampereen kouluille yhteensä 1000 koripalloa. Koulut päättävät itse pallojen jaosta ja käytöstä koulun sisällä.

Leinolan koululla pallot vastaanotti apulaisrehtori Tiina Ilkka. Koulun Koripalloliiton valmennuksen johtaja Henrik Dettman luovutti pallot ja rohkaisi lapsia ytimekkäästi: – Menkää liikkumaan!

Liike alkoikin välittömästi Koripalloliiton maskotin Marky Markin avustuksella, kun lapset ottivat pallot käyttöön välitunnilla. Puolen tunnin ajan oli selvästi nähtävissä liikunnan riemua, kun 1-6 luokkalaiset pääsivät vauhtiin.

Päivitetty