Liigalisenssit myönnettiin Espoon Hongalle, Joensuun Katajalle, Kauhajoen Karhulle, Kouvoille, KTP-Basketille, Lahden NMKY:lle, Lappeenrannan NMKY:lle, Loimaan Korikonkareille, Salon Vilppaalle, Tampereen Pyrinnölle, ToPo Junioreille ja Uudenkaupungin Korihaille.
Samassa kokouksessa liittohallitus vahvisti naisten SM-sarjaan ja miesten I divisioonaan urheilullisin perustein saavuttaneiden seurojen sarjapaikat.
Naisten SM-sarjassa pelaa kaudella 2011-12 Espoo Basket Team, Catz Lappeenranta, Forssan Alku, Hongikon Nuorisoseuran Urheilijat, Keravan Kori-80, Peli-Karhut, ToPo Juniorit ja Äänekosken Huima.
Miesten I divisioonaan sarjapaikat vahvistettiin BC Jyväskylälle, BC Nokialle, Forssan Koripojille, Lapuan Korikobrille, Oulun NMKY:lle, Porvoon Tarmolle, Säynätsalon Riennolle, Tapiolan Hongalle, Tampereen Pyrinnölle, ToPo Junioreille, Ura Basketille ja Äänekosken Huimalle.
Naisten SM-sarjassa sittenkin kuuden joukkueen pudotuspelit
Liittohallitus päätti palauttaa naisten SM-sarjaan kuuden joukkueen pudotuspelit toukokuussa päätetyn neljän asemesta.
Naisten SM-sarjassa pelattiin kuuden joukkueen pudotuspelit myös menneellä kaudella.
Korisliigan pelikausi 2011-12 käynnistyy 30. syyskuuta. Naisten SM-sarjassa ja miesten I divisioonassa pallo heitetään kauden 2011-12 osalta 1. lokakuuta.
Lisätiedot: Basket.fi-palvelun Sarjat-osio
